Pliki zawierające rozszerzenie pliku LCS są najczęściej kojarzone z ACT! Oprogramowanie
AKT! Jest aplikacją CRM (zarządzanie relacjami z klientami), która pozwala profesjonalistom śledzić swoich klientów i informacje o potencjalnych klientach w bazie danych dla wielu użytkowników. Pliki LCS używane przez oprogramowanie zawierają ACT! Pliki historii
Oprogramowanie do kontroli i odzyskiwania haseł L0phtCrack korzysta również z sufiksu pliku LCS. Administratorzy sieci często używają tego oprogramowania, aby upewnić się, że hasła używane w ich systemie są wystarczająco bezpieczne, aby zapewnić bezpieczeństwo sieci. Pliki LCS używane przez to oprogramowanie zawierają pliki danych, do których odwołuje się aplikacja.
Po dwukrotnym kliknięciu na ikonę pliku system powinien otworzyć go w domyślnej aplikacji, która go obsługuje. Jeżeli tak się nie dzieje należy pobrać i zainstalować oprogramowanie Act! a następnie ręcznie skojarzyć z nią plik.
Jeżeli w systemie nie ma oprogramowania Act!, lub podobnego, wpierającego pliki z rozszerzeniem LCS to należy go najpierw pobrać i zainstalować. Poniżej znajdziesz listę najczęściej wykorzystywanych aplikacji, które współpracują z LCS. Po przejściu na podstronę programu znajdziesz link do strony internetowej producenta, gdzie w bezpieczny sposób będziesz mógł pobrać instalator aplikacji.
Jeżeli użytkownik posiada już zainstalowaną jedną z aplikacji to kolejnym krokiem będzie powiązanie z rozszerzeniem pliku LCS. Można to zrobić na dwa sposoby – jednym z nich jest ręczna edycja rejestru systemu Windows i kluczy HKEY_CLASSES_ROOT. Drugi sposób jest prostszy i zdecydowanie zalecany mniej zaawansowanym użytkownikom.
Pamiętaj! Ręczna edycja rejestru systemu zalecana jest tylko zaawansowanym użytkownikom, a zmiany w nim dokonane bez odpowiedniej wiedzy mogą skutkować uszkodzeniem systemu i koniecznością jego reinstalacji.
Czasami zdarza się tak, że pomimo posiadania odpowiedniej aplikacji i poprawnej konfiguracji, nadal występują problemy z otwieraniem plików LCS. Należy wtedy zweryfikować, co jest ich przyczyną.
Kiedy wszystkie powyższe sposoby zawiodły, pozostaje kontakt ze specjalistą IT bądź developerami programów do obsługi ACT!.